Branding Strategy
Praat met jouw doelgroep en vestig jouw plaats in hun gedachten.
In een notendop
Mensen kopen niet wat je doet; ze kopen waarom je het doet.

Simon Sinek, auteur en motiverende spreker, zei deze zin ooit in zijn toespraak over het Golden Circle-principe - een raamwerk dat bedrijven kunnen gebruiken om te formuleren hoe het hun doelgroep aanspreekt. Dit raamwerk hebben we ter harte genomen en toegepast in onze workshop Branding Strategy. Tijdens de workshop onderzoeken we samen de redenen waarom jij doet wat je doet in uw bedrijf, hoe jij van plan bent jouw visie te realiseren en welke producten en diensten je gaat gebruiken om deze visie te realiseren.

Daarnaast definiëren we ook:
Belangrijkste merkgevoelens en tone of voice.
Doelgroepen & klantprofielen (persona's).
Merkassociaties die we willen bereiken en vermijden.
Merkelementen zoals kleuren en lettertypen.
De resulterende merkstrategie zal voor ons de basis zijn om verder te werken aan het ontwerp van de visual identity designUI/UX design voor jouw website & applicatie en de marketingcampagnes van jouw merk.
Ik vond de workshop erg inspirerend. De aanpak van Hastomi is iets anders dan we zelf hadden gedacht en we zijn als team echt naar elkaar toe gegroeid.
Amber Verstegen
Marketingmanager bij Edibles - Sustainable & Tasty Tableware
Nog niet overtuigd?
Hier zijn nog een paar projecten die onze website willekeurig voor je heeft geselecteerd.
Workshop bedrijfsstrategie App-prototyping
Workshop bedrijfsstrategie Visuele identiteit Webdesign Webshop
Workshop bedrijfsstrategie Productmanagement Webapplicatie Mobiele applicatie
Klaar om jouw impact te vergroten?
Begin nu
crossarrow-right